søndag 28. mars 2010

Malika

Malika sier mye morsomt for tiden. Tenkte det var best å skrive det ned ett sted, så det får bli her. Det er både rare ord og ting hun forteller. Nå er selvfølgelig hodet mitt plutselig tom for hva hun har sagt så jeg får ta det litt ettehvert.

- "eg trenger en sånn kaffirtaktor". (kaffetrakter hun så i et lekeblad)

- Når vi var på ferie fant hun en "påk korn kaffitraktor". (pop corn altså)

- Darme sier hun istede for dame.

Mange sanger har også fått litt ny tekst

- Pinky sangen ( kaptein Sabeltann) "Jeg er Pinky, Pinky er min venn". ( skal være mitt navn )
- det er også "grusome GRAbriel". med voldsomt trykk på det med store bokstaver.
- "mamma sin pony" er også en slager. Hun har også mamma pony hus. ( my little pony)

Egentlig er hun veldig flink å snakke. Har altid fått komentarer om språket hennes. Nå er hun ganske interesert i engelsk og andre språk.

Ingen kommentarer: