mandag 15. mars 2010

Las palmas

En av dagene var det for kaldt å ligge ved basenget og sole seg. Etter at vi hadde prøvd å ligge der og fryse en stund bestemte vi oss for å reise inn til Las palmas og se oss litt om. Det var veldig gøy for Anne Marte, Marit og meg. Det var mange spennende butikker som vi ikke fikk gått inn i, de andre var alt lei av å vente.
Jeg fikk kjøpt to skjorts til meg selv og en lilla tynn strikkejakke. Til Malika kjøpte jeg støvler med Hello kitty på, sandaler og "indiske" sko. Sarah fikk sandaler, vi fant ikke noe til Andreas.

Her er Andreas og Marit på plassen utenfor Santa Ana.





Vi tok en tur opp på toppen av katedralen også




Så gikk vi videre bortover en gate og plutselig fant vi et museum som var huset til Columbus.




Se gullfisk!

Etter å ha sett på fiskene en stund kom Malika frem til at det nok var makrell.
Jeg fikk ikke sett så mye mer av dette museumet en fiskene jeg fikk også sett litt på noen papegøyer. På dette tidspungte var Sarah lei av å sitte i vognen og lei av det meste egentlig.

Jeg syntes kartene var interesanne, jeg fikk sett litt på noen av de mens min mor studerete fiskene en stund.



vi fant en mann.

Dette er et pakeringshus.

På veien tilbake til bussen stoppet vi på en lekeplass der lekeapartet var et stort sjørøverskip.





Ingen kommentarer: