søndag 7. februar 2010

I går gikk det endelig å lage snømann. Så nå står tre fine snømenn å ser inne vinduet i stuen min. Skal se om jeg får tid til å legge ut litt bilder senere.

I dag er det strålende sol og kaldere igjen. Når jeg var ute å gikk i sted for at Sarah skulle sove var det så vidt jeg kom meg opp bakken siden den var så glatt. Håper det blir bedre i løpet av dagen. Kan si det sånn at jeg er glad jeg ikke skal ut å kjøre i dag.

Jeg og Malika så et helikopter i sted, og hun var overbevist om at det var morfar sitt helikopter så hun ropte hei morfar og vinket. Det var selvfølgelig ikke morfar som fløy der siden han er i nordsjøen, men det nektet hun å høre på. Hun er helt overbevist om at morfar er ute å flyr helikopter i 14 dager når han reiser i nordsjøen.

Har en litt artig historie fra barenhagen også, skriver den ned her sånn at jeg ikke glemmer den.

Malika og noen av vennene hennes i barnehagen fant en død mus. Som de selvfølgelig ble veldig opptatt av. Så det ble endel snakking om døden og hva som skjer da. Barna hadde fått med seg at når noen dør reiser de til himmelen. Den voksene som hadde snakket med barna gikk videre og barna ble igjen med musen. Etter en liten stund kommer den voksne tilbake og lurer på hvorfor barna bare sitter der. Vi venter på at musen skal fly opp til himmelen var svaret. De ble litt skuffet når de fant ut at musen ble liggende til noen fjernet den.

Ingen kommentarer: