søndag 31. januar 2010

I natt har det kommet masse snø. Den som var her hadde blitt så hard at det ikke gikk ann å bruke den til noe. Solen skinner så dag har vi først gått en liten tur, Andreas gikk på ski han har begynt å bli ganske filink nå. Jeg dro Malika på akebrett og Sarah satt i vognen sin siden hun ikke liker akebrett og så var hun trøtt og skulle sove.

Når vi kom hjem stod Andreas og Malika på ski i en liten bakke utenfor her. Malika er også begynt å bli ganske flink. Hun klarte å stå på beina også nedover bakken. Dette var jo også bra trening for meg siden Malika ikke kommer oppigjen når hun faller, og hun falt ofte.

1 kommentar:

uniktliv sa...

Hallo Så hyggelig at du ville følge bloggen min **rødme** blir så glad av å oppdage nye mennesker og blogger.

Rart at blogging blir en del av kvardagen etter man har startet.. er jo relativt fersk med 1 års fartstid.

Ha en kjekke søndags kveld.. så adder jeg deg på min blogg også:)))