onsdag 27. januar 2010

I dag var jeg så trøtt når vekkerklokken ringte at jeg ikke forstod hva som skjedde på en god stund. Malika vekket meg tilslutt og lurte på hva som bråkte sånn. Er ikke altid like greit, mulig jeg bør bli flinkere å legge meg. Er ikke så lurt å vente til klokken er ett når man skal opp igjen klokken syv.  Men 7.15 var jeg hvertfall oppe og vekket Andreas. Så gikk jeg i søvne inn i en iskald stue. Så da våknet jeg.

Nå sover Sarah, Malika leker på gulvet her og jeg slapper av med pcen. Det ser ut som at varmepumpen er litt liv i idag. Så nå håper jeg all frysingen er over.
Når Sarah våkner skal vi ta en tur til bestemor og bestefar der skal vi spise vafler til lunsh. Jeg må også hente pakken  min på posten. Håper det er Zumba treningen min som er kommet.

Ingen kommentarer: