fredag 2. oktober 2009

Nå har jeg ryddet vekk alle klærne som er for små til Sarah. Det vil si at jeg har tatt de ut av komoden og lagt de på gulvet. Hvordan skal jeg oppevare dem har jeg ingen anelse om. Det er jo ikke plass på loftet og ikke har jeg kasser heller. Troe hele loftet treger en oppryddning. Det er fult av ting vi ikke engang vet at er der. Jeg tar med meg noe boss ned hvergang jeg er der oppe.

Jeg har også funnet klær etter malika som passer til sarah nå og plasert det fint i komoden. De klærene oppevarer jeg i en kasse oppe på vaskemaskinen. Tar jo bare et par måneder fra de er forliten til Malika før de passer til Sarah.

Ryddet vekk alt i str 92 fra hennes skap nå. Hun har plutselig vokst og bruker nå gjerne klær i 104. Vi hoppet nesten over 98 her. Fant en kjole jeg kjøpte på salg til henne i januar i størrelse 86 :)  Sarah bruker 80 nå så ikke lenge før hun kan bruke den.

Jeg får vel fortsette å rydde her. Ser ikke ut i hele huset :S Blir faktisk verre hvor mer jeg rydder, har jo ikke noe plass å gjøre av tingene.

Ingen kommentarer: